• Wat zijn de minimale systeemeisen om de camera beelden te kunnen bekijken?
    • Minimaal Windows XP of Mac OS X 10.5+
    • Daarnaast dient u Java versie 6 te hebben geïnstalleerd, welke u hier kunt downloaden. Mogelijk ondersteunt uw browser "Safari" niet de Java versie waardoor deze niet werkt. Probeer het dan met een andere browser zoals "Google Chrome"
    • Klik hier om TeamViewer te downloaden voor hulp op afstand.
  • Mijn camera is offline, wat nu? 

    • Zijn alle kabels verbonden? Zo ja,
    • Werkt uw internetverbinding naar behoren? Zo ja,
    • Brand er een groen lampje op de camera? Zo ja,

    o Reset uw camera door 2 seconden lang de reset knop op de camera in te drukken(niet langer anders krijgt de camera een algehele reset).

    §  Als u de resetknop langer dan 4 seconden inhoudt, kan de camera een algehele reset krijgen waardoor er een monteur langs zou moeten komen.

    §  Haal de stekker uit het stopcontact en de kabel uit de modem en probeer het opnieuw.

    §  Wacht 3 tot 5 minuten en uw camera zou automatisch online moeten komen in uw camera portal.

    • Als uw camera nog niet werkt na deze stappen, kunt u het beste contact op nemen met onze klantenservice.
  • Op werk kan ik mijn camera's wel zien, maar thuis werkt het niet:  

    • Dit betekend dat de camera’s zijn beelden niet kan verzenden naar onze cameraservers, waardoor er alleen lokaal beelden te zien zijn. Dit heeft in de meeste gevallen te maken met de beveiligingsinstellingen in uw modem/firewall.

    o  Bel onze klantenservice voor een afspraak om uw instellingen door te nemen.

  • De iPhone app werkt niet op mijn telefoon, wat nu?

      • Kunt u thuis uw camerabeelden op de pc bezichtigen? Zo ja,

      o   Heeft u via het tabblad ‘Instellingen’ met uw account ingelogd? Zo ja,

      §  Controleer of uw internetverbinding op uw telefoon naar behoren werkt.

      §  Controleer of u alleen met een 3G verbinding het internet op kan met uw telefoon.